streda 4. septembra 2013

Pár fotiek ešte z leta

Dlhšie sa mi nepodarilo pridať príspevok, čo ma veľmi mrzí, ale musím sa priznať, že akosi nebolo kedy... a keď už bol čas, akosi neboli nápady alebo chuť :D. Horšie je, že začala škola a ako sa tak na to pozerám, profesori sa rozhodli, že v treťom ročníku nám toho naváľajú najviac (však prečo nie, ešte nematurujeme a už máme dosť vedomostí), takže hurááá študovať :D. 

Pokúsim sa prispievať aspoň raz až dvakrát do týždňa, aj keď si nie som celkom istá, či sa mi podarí toto predsavzatie splniť, keďže ma toho čaká naozaj veľa. Mám už v pláne pár príspevkov, ale ešte sama netuším, kedy ich uverejním, keďže sa pomaly blíži víkend a to už mám tiež zas nabitý program :P. Tak držte palce a skúste byť prosím trpezliví ;). Ďakujem :)

Dnes Vás nechcem zaťažovať dlhými rečami, keďže to mám v najbližšej budúcnosti v pláne :). Hoci už naplno začala škola (a my tomu stále nedokážeme uveriť), pripomenieme si ešte leto :). Tento príspevok som pôvodne chcela napísať ešte asi pred piatimi dňami, kedy by bol trošku viac aktuálny, ale nestihla som, takže to berte ako takú príjemnú spomienku na leto :)

Prinášam Vám pár fotografií z posledných letných dní, ktoré sa mi podarilo zachytiť na iPod. Taký letný mix :P



Nádherné prírodné jazero neďaleko Strečna. Bohužiaľ, na kúpanie bolo už trošku chladno a nemali sme plavky (no, to by nám až tak nevadilo), tak sme sa už nestihli okúpať, ale hádam budúci rok sa nám to podarí :)



Ako by mala vyzerať moja diéta...



...a ako občas vyzerá :D (môj bol, samozrejme, ten menší... no dobre, tak priznávam, mala som potom ešte jeden ďalší čučoriedkový, raz tak veľký... ale keď sa inak nedalo :D)



Hoci je Lilly občas riadny čert, veľmi ju ľúbime a snažíme sa, aby bola šťastná... No a uznajte, nemilovali by ste ju, keby sa na Vás pozrela tými veľkými očkami?






Takmer celé prázdniny som trávila s mojou kamarátkou a starou známou, Jankou. Samozrejme až na dni, keď som lietala medzi Bratislavou a Žilinou :P. No zvyšok času sme boli spolu my dve, veľa sme toho zažili a veľa sme sa nasmiali. Keď koncom prázdnin neďaleko od nás otvorili opäť nové Tesco, rozhodli sme sa tam ísť pozrieť. Usúdili sme, že "nič moc", ale na druhej strane, vymákli sme skvelý deň - v DM-ke akurát bola možnosť nechať sa nalíčiť. Popravde, vždy som po tom túžila, takže sme to obe využili. Nie som si istá, či to na fotkách vidieť, ale tvárte sa, prosím, že áno :D. 





No a na záver ešte pridávam fotku z autobusovej stanice v Žiline. Chápete celkom tento priechod pre chodcov? Autá sa tam predsa kvôli stĺpikom nemajú ako dostať...(podotýkam, stĺpiky tam boli prvé, prechod pribudol až neskôr)





Toľko na dnes, dúfam, že sa mi podarí v najbližšej dobe pridať príspevky, ktoré by som chcela. Držte palce :)

Tým z Vás, ktorým už začala škola, prajem príjemný začiatok školského roka a nech sa Vám darí. Musíme to nejako prežiť...

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára