štvrtok 27. februára 2014

Modrá trojka

Už dlhšie som akosi nemala náladu a chuť trochu sa vyhrať s nechtami a väčšinou som nosila len vrstvu prirodzeného bledoružového laku. Preto som si povedala, že to chce trošku zmenu a skúsiť zas niečo nové. Môj pôvodný zámer bol iný a popravde, s výsledkom nie som až taká spokojná... ale ako ilustrácia to snáď postačí ;)





Keďže mojou obľúbenou farbou je modrá a mám doma niekoľko lakov v jej odtieňoch, rozhodla som sa pre modrú kombináciu. Použila som laky od Sally Hansen, Gabriella Salvete a Essence.



Ako prvý som použila bledomodrý lak od Sally Hansen v odtieni 481 Breezy Blue, čo je prekrásna studená bledomodrá. Naniesla som dve tenké vrstvy a nechala dobre zaschnúť. Lak je sám o sebe dokonalý a pokojne by som si s ním vystačila aj osamote. Výhodou je, že vydrží na nechtoch o niečo dlhšie ako bežný lak (cca 4-5 dní bez porušenia, je to samozrejme individuálne) a nechty zároveň spevní, takže sa nelámu. 





Keď nechty poriadne uschnú, nastáva tá pravá zábava ;). S tmavomodrým lakom Gabriella Salvete Stars v odtieni 14 Blu Imperiale som začala robiť tmavé konce nechtov, ktoré som nakoniec potiahla do viac ako dvoch tretín nechtu. Štetček však treba dobre obtrieť o hrdlo fľaštičky tak, aby na ňom ostalo len minimum farby. S takýmto "suchým" štetcom potom prechádzate po nechte tak, aby pri špičke bolo farby najviac a smerom k nechtovému lôžku menej a menej. Trochu také ombré ;). Najprv som si len jemne naznačila, pokiaľ bude farba siahať a potom som stmavila konce...







Nechty som opäť nechala dobre zaschnúť. Keďže to celé akosi nebolo podľa mojich predstáv, chcela som trochu zjemniť prechody a dodať nechtom viac "šťavy", rozhodla som sa na záver naniesť nadlak so špeciálnym efektom od Essence v odtieni 10 Glorious Aquarius, čo je vlastne priesvitný lak s veľkým množstvom modrých trblietok a flitrov.







Hoci by výsledok mohol byť úhľadnejší, verím, že aj tak sa Vám to páči :). Budem rada, ak mi do komentárov dáte vedieť názor na takéto modré drápiky :).

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára