utorok 2. apríla 2013

Bulvár

Musím povedať, že som sa opäť raz mierne vytočila nad tým, aké "múdre" články kolujú po internete. Odhliadnuc od gramatických a iných chýb,... je to jednoducho katastrofa a mňa to naozaj vytáča. Narážam na články bulvárneho charakteru...

Pozná to asi každý - otvoríte Facebook, pozriete si poštu, odpíšete, okomentujete nové fotografie priateľov a potom pár minút nečinne točíte kolieskom myšky a špárate sa v "živote" Vašich známych. Tak nejak vyzerala aj moja dnešná návšteva sociálnej siete. A potom v hŕbe príspevkov od priateľov a známych narazíte na článok nemenovanej webovej stránky a na základe pútavého nadpisu otvoríte. Vždy si hovorím, že sa nebudem rozčuľovať, jednoducho to neotvorím a život pôjde pekne ďalej. No potom mi to nedá, stupídny článok si prečítam a všetko vo mne začne vrieť. Presne tak, ako teraz. Ale aspoň Vám o tom môžem napísať ;)

Po tisíci raz zas niekto načapal istú hviezdičku, že má celulitídu na zadku a stehnách. Poviem Vám, mám s tou zákernou vecou dobré skúsenosti, tak som dokonca pod lupou študovala tú fotku, že snáď ju tam tak uvidím... ale celulitídu som veru nenašla. To, čo nosím na zadku ja, to je celulitída! Ale čo som videla na fotke sa teda na moju pomarančovú kožu zďaleka nepodobalo.

Nejdem sa radšej pozastavovať nad gramatikou a celkovou skladbou viet autora článku, pretože by sa mi opäť len zvýšil tlak a to naozaj nepotrebujem. Možno aj môj štýl písania sa niekomu zdá zvláštny, tak to nejdem súdiť, pretože by to bol iba môj subjektívny názor. Vám sa možno také články páčia a radi striehnete na fotky celebrít s "celulitídou". Je to na Vás. Mňa to vytáča do krajnosti.

Nechcem hádzať všetkých do jedného vreca, no väčšinou tie články stoja tak za... veď všetci viete čo. Je na nich vidieť, že ľudia jednoducho už nemajú čo riešiť, nemajú sa o čom rozprávať, tak si vytvárajú akési umelé senzácie a bavia sa na niečom, čo vlastne ani neexistuje.

Netvrdím, že čítať bulvár je zlé, ani Vám to týmto nechcem nijak zakazovať či čosi podobné. Len si myslím, že je veľa ďaleko lepších spôsobov, ako využiť voľné chvíle. Pozrite si radšej dobrý film, pustite obľúbenú hudbu, ak máte psíka, vezmite ho na prechádzku, čítajte si knižku alebo niečo podobné, čo Vás aspoň trošku niekam posunie alebo pre Vás bude užitočné.

Nestrácajte zbytočne Váš drahocenný čas na podobné hlúposti, ktoré nikomu nič aj tak nedajú. Veď život máme len jeden, tak ho nepremárnime :).

Majte sa pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára