sobota 20. apríla 2013

Nohy ako víla Amálka

 
Zdroj
Dnes som sa počas nakupovania len tak, spontánne, rozhodla, že si aspoň pre tú zábavu vyskúšam aj nejaké šaty a sukne. Mamina ma síce varovala, že to nemám robiť, ale ja som si tvrdohlavo išla za svojim. Natešená som pár zľavnených kúskov zobrala do kabínky a púšťala sa do vyzliekania a navliekania. Aké bolo moje zdesenie, keď som sa potom videla v zrkadle... :D

Ach, ľudia moji, je fakt, že som schudla, to áno, ale keď som sa v tých šatách a sukničkách videla, skoro som odpadla :D. Horná časť môjho tela síce vyzerala celkom fajn, to bez debaty, ale tie nohy - hrubé a ešte aj "trasľavé" (taký puding, no) - čo len podčiarkovali katastrofálny výjav v zrkadle. Bohužiaľ, mám postavu typu hrušky a nôžky ako Amálka... a to nepreháňam ;). Ale čo s tým? Veď leto klope na dvere...

Tak som sa dnes, už konečne po takej dobe, rozhodla, že sa konečne pustím do toho cvičenia a aspoň čiastočného spevňovania tela. Navyše svaly "papajú" tuk, všakže ;).

Našla som si pár cvikov, zameraných najmä na nohy, zadok a nejaké ešte aj na brucho. Som zvedavá,
Zdroj
koľko ma to bude baviť (tipujem maximálne týždeň), ale nedá sa nič robiť :). Leto je za rohom a ja už naozaj chcem nosiť aj sukne a šaty.

Hold, držte palce a ja dám tak o dva týždne vedieť, ako som na tom s "makaním". Hádam aspoň začnem :D

A čo Vy? Cvičíte doma, chodíte do fitka alebo sa vo forme udržiavate inými spôsobmi? Dajte tip ;)

Majte sa zatiaľ pekne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára