pondelok 8. apríla 2013

Žeby konečne jar?

Musím sa priznať, že zo všetkého najviac nemám rada ranné vstávanie, hlavne za tmy. Som jednoducho taký malý macko, čo rád spí aspoň... no, aspoň do deviatej :D. Aj keď, sú dni, najmä v lete, keď sa zobudím výnimočne aj pred ôsmou. Ale to naozaj iba výnimočne ;).

Väčšinou mi to ale trvá niekoľko minúť, kým sa vytrepem z pod teplej periny. Nakoniec sa vždy nejak premôžem, pretože ak by som si ľahla hoc už len na tých "päť minút", ktoré pozná asi každý z nás, vážne by hrozilo, že sa zobudím okolo obeda. A to si nemôžem dovoliť.

Dnes to ale bolo úplne iné. Konečne som sa po dlhých zimných mesiacoch prebúdzala s tým, že vidím jasnú oblohu (aj keď bolo ešte trochu šero) a vykúkajúce slnko. Preto som doslovne vyskočila z postele, rýchlo ju ustlala a chvíľku pozorovala východ slnka. Poviem Vám, to bol naozaj nádherný a skutočne hrejivý pohľad :)...

Napriek tomu, že sa zdalo, že vonku bude už hneď zrána príjemne teplo, nebolo tomu tak. Ihneď po tom, čo som vyšla z domu, na mňa doľahol čerstvý chladný vzduch a na chvíľu odvial dokonalú ilúziu o prichádzajúcej jari. Bolo však iba ráno a cez deň ešte slnko zvykne zohriať vzduch na príjemnú teplotu, tak som sa ďalej neznepokojovala.

Mala som trochu obavy, či sa cez deň nezamračí, pretože tak by sme sa z toho nádherného počasia dlho netešili. No našťastie sa tak nestalo :). Slniečko svietilo celý deň a ako som predpokladala, okolo obeda už bolo príjemne teplo. Dokonca som si musela vyzliecť jednu vrstvu oblečenia, keď som poobede išla na malú prechádzku s Lilly.

Pevne verím, že zima sa aspoň na tých pár ostávajúcich mesiacov už nadobro vzdala svojho žezla a že toto je jasný znak toho, že ho posunula svojej kolegyni, jari. Podľa predpovedí počasia by sa malo postupne otepľovať, tak dúfam, že sa už tentokrát pán meteorológ nemýli :)

Tiež máte takú radosť z dnešného krásneho počasia? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára