streda 1. mája 2013

Menej (nie) je niekedy viac

Každý z nás by mal nosiť to, čo mu vyhovuje, v čom sa dobre cíti... a v neposlednom rade to, čo mu pristane a nedehonestuje jeho postavu.

Ako som už niekoľkokrát spomínala, nemám práve najideálnejší typ postavy, aj keď som si už zvykla a prijala všetky jeho výhody aj nevýhody. Som hruška, teda mám prsia po ocinovi (rozumej, žiadne), relatívne úzky pás, široké boky, ešte širší zadok a stehná, nôžky ako Amálka. Prináša to isté výhody, ale aj veľa nevýhod. Samozrejme, ako asi každá/ý z nás, aj ja sa snažím svoje nedostatky zakrývať pred očami verejnosti a prednosti, naopak, hrdo ukazujem svetu (momentálne nemyslím tie prednosti, ktoré behajú po rozume mužom ;)...)

Podľa toho vyzerá (alebo skôr vyzeral) aj môj šatník - dlhé nohavice mierne rozšíreného strihu v tmavších farbách a veľa veselých, skôr priliehavých, tričiek, ktoré zvýrazňujú môj celkom úzky pás. Nič viac, nič menej. Vďaka mojim komplexom z nôh a lá Amálka som sukne ani krátke nohavice nenosila. Jednoducho som to zhodnotila tak, že s mojou postavou a vtedy 120 kilami, to nie je dobrý nápad a nebudem predsa zo seba robiť idiota. Avšak, keď sa niekedy prejdem po ulici a vidím ženy dosť (akože fakt dosť) oblých tvarov, ako bez akýchkoľvek problémov odpaľujú minisukne a šortky... pýtam sa, kde sa stala chyba...

Nechcem nikoho súdiť, koniec-koncov, mali by sme nosiť to, v čom sa cítime dobre a čo sa nám páči. Ostatní nám môžu byť ukradnutí. No na druhej strane si myslím, že niektorým z nás chýba trocha súdnosti. Predsa len, žena s veľkosťou 54 v minisukni... to nie je práve vábivý pohľad. Sama mám problém obliecť si nohavice 3/4-ového strihu. A aj keď na to už teraz nemám veľký dôvod, občas bojujem sama so sebou a hodnú chvíľu sa cítim blbo, keď mám svoje nohy vystavovať všetkým na obdiv. To je ale trochu iný prípad...

Na záver by som už napísala asi len toľko, že by ste rozhodne mali nosiť to, čo sa páči práve Vám... len sa predtým pozrite do zrkadla ;). Pre každú postavu sa dá nájsť ten správny strih oblečenia, ktorý aj z bacuľky vyčaruje neskutočnú kočku. Len treba hľadať a skúšať. To, že práve letia obtiahnuté minišaty, ešte neznamená, že budú sedieť aj Vám. A pritom "hneď vedľa" môžu visieť šaty vyrobené práve pre Vás. Tak prečo zbytočne upozorňovať na nedostatky, keď môžete vyzdvihnúť to, čo je na Vás najkrajšie? ;)

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára