piatok 14. júna 2013

Niečo ako wishlist

Asi každý z nás má nejaký "tajný" (až taký tajný nemusí byť) zoznam želaní, alebo ak chcete, wishlist :). Ja tiež nájdem pár vecí, ktoré by som rada vlastnila, videla, zažila a podobne :). Samozrejme, veľa z nich nie je reálnych alebo to aspoň nevyzerá tak, že by sa v najbližšej dobe mohli stať skutočnosťou... ale aj snívať je občas pekné ;)

Rozhodla som sa, že dnes Vás trochu zahltím obrázkami miest, ktoré by som rada videla. Či ich aj niekedy uvidím, je ale skutočne vo hviezdach :). Začíname:


  • Biela piesočnatá pláž a nekonečné tyrkysové more
Môže byť niečo krajšie? :). Netvrdím, že by to musela byť práve dovolenka, čo by stála mailand, ale niekedy, raz v živote, by som som to chcela zažiť aj ja. Hoc len na pár dní :)

Zdroj tu

  • Paríž
Toto želanie síce nie je až také nereálne, ale momentálne môžem len snívať. Možno raz ;)

Zdroj tu

  • Londýn
Opäť celkom splniteľné želanie :)

Zdroj tu

  • Tropické dažďové pralesy
Keď sme boli so sestrou malé, s dedkom sme vždy kuli plány, ako si zbalíme najdôležitejšie veci (rozumej najmä HRAČKY) a tajne pôjdeme preskúmavať Brazíliu :D. Pozerali sme si veľa knižiek s obrázkami a hútali, čo a ako urobíme a to najmä tak, aby nám na to mamina a ocino neprišli. Samozrejme, cesta sa nekonala, ale snívanie to bolo pekné. A mne tento sen, aj keď trošku zvláštny, stále ostal :).

Zdroj tu

  • Po stopách "Fa Mulan"
Ako deti sme pozerávali rozprávku o čínskom dievčati, Fa Mulan, ktoré sa rozhodlo ísť do vojny namiesto svojho chorého otca. Veselá rozprávka nás pobavila a zároveň vyvolala túžbu ísť sa na tie miesta pozrieť ;)

Zdroj tu

  • Notre Dame
Opäť sme sa vďaka rozprávke "Chrám Matky Božej" dozvedeli o krásnej pamiatke... ktorú by som rada niekedy videla :)

Zdroj tu

  • Vesmír
Jedno z tých "naozaj-málo-pravdepodobných" želaní. Ale, ktovie...?

Zdroj tu

Tak, to bolo niekoľko mojich, či už viac alebo menej reálnych, želaní. A čo Vaše "tajné" želania? Kam by ste sa radi pozreli, keby ste mohli? :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára