piatok 7. júna 2013

Staro-Nová riflová bundička

Už dlhšie som si chcela kúpiť nejakú riflovú bundičku, ideálne kratšiu a bledšiu. Mám doma síce jednu v skrini, ale keďže som dosť schudla, topím sa v nej, čo teda nie je pekný pohľad. Vyzerám, ako keby som ju mala po staršom bratovi ;).

No a keďže sa mojou novou záľubou stalo hrabanie sa v sestrinej skrini a požičiavanie si jej vecí, podarilo sa mi natrafiť na jednu staršiu riflovú bundu. Pôvodne bola moja a nosila som ju, keď som mala okolo 9 rokov, ale keďže som z nej vyrástla, putovala do Zuzkinej skrine. Ani neviete, ako som sa potešila, keď som ju našla :). A letela rovno do pračky...

Narýchlo som spravila pár fotiek, aby ste mali aspoň menšiu predstavu, o čom kecám ;). Svetlo nie je ideálne, ospravedlňujem sa, ale hádam to ako ilustrácia postačí :). Tak, čo poviete?


Trochu sme blbli :D
Ešte stále blbneme ;)


Tak, to je na dnes už naozaj všetko :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára