piatok 7. júna 2013

Zaostrené na vlasy

Moja sestra má jednoducho dokonalé vlasy. Dlhé a neskutočne husté (sú naozaj riadne ťažké a pracovať s nimi je niekedy, práve preto aké sú husté, riadna oštara). Keď som dnes prišla domov a zbadala tú jej, po zadok siahajúcu nádheru, nemohla som inak - a ihneď som jej vlasy začala zapletať. Vyskúšali sme niekoľko zapletaných copov, vždy som každý rozplietla a plietla nový. Až rybí chvost si Zuzka nechala na hlave, tak som sa rozhodla, že Vám ho nafotím zblízka :). Zuzka nechcela, aby som sem pridala fotografiu, kde jej vidieť do tváre, pretože ako povedala, "nie je namaľovaná a potom vyzerá ako malé dieťa" :D. Takže, iba fotky bez tváre ;).







Asi ste postrehli, že som sem nedávno pridávala fotky, kde mám o dosť tmavšie vlasy a najmä, nie sú červené. Keby náhodou niekto nevedel a nevidel, príspevok s fotkou nájdete tu. To som mala vlasy čerstvo nafarbené. Včera som si ich umyla, naozaj len veľmi jemne, aby som vymyla čo najmenej farby. Kupovali sme síce permanentnú, ale aj tá sa počas prvých 2-3 umytí trošku vymyje. Výsledok je zas dočervena, aj keď musím povedať, že je to oveľa menej červené, takže pevne verím, že ešte tak 1-2 farbenia a vlasy budú úplne hnedé :).

Stále trošku presvitá tá potvora červená, ale nevadí, ja sa jej zbavím :)

Čo hovoríte na vlasy? A ako ich nosíte najradšej Vy? :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára