piatok 21. júna 2013

Z fotenia

Počasie vonku sa s nami teda nebabre a teploty aspoň na južnom a juhozápadnom Slovensku cez obed stúpajú k nie až tak príjemným hodnotám. Slnko riadne pečie a človek by si želal snáď len chladený nápoj a ležať niekde pri vode...

No ale keďže som človek tak trochu "opačný" (občas robím veci naopak), vybrala som sa fotiť. Pre zmenu som však nefotila ja, ale nechala som sa odfotiť mojim známym, ktorý sa foteniu už nejaký ten rôčik venuje a aj keď stále zastáva názor, že "to nie je nič moc", mne sa jeho tvorba vždy páčila. Tak som prosím celé poobedie precestovala kvôli pár záberom :)...









Pre srandu :D
Tak, ako sa Vám páčia tieto "rýchlo-fotky"? Tiež chodievate fotiť alebo sa nechávate nafotiť niekým iným?
Užite si horúce letné dni a dávajte si na seba pozor, aby ste sa nespálili alebo nechytili úpal.

Majte sa zatiaľ pekne :)

2 komentáre:

  1. Si každým fotením krajšia a krajšia. A zďaleka to nie je len práca fotografa:) Preto dúfam, že sa budeš venovať tejto činnosti aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť