štvrtok 25. júla 2013

Lakujeme :)

Včera som mala svoju tvorivú hodinku, tak som sa rozhodla vyskúšať dva nové laky v mojej zbierke, jeden bledo-modrý a druhý biely. Moje plány boli pôvodne iné, chcela som Vám sem dať takú nechtovú hádanku - či uhádnete, čo mám namaľované na nechte - ale biely lak akosi nechcel poslúchať, tak som svoje plány musela od základov zmeniť :D. Výsledok je trochu zvláštny, viac zimný ako letný... ale mne sa to aj tak celkom páči :). Čo poviete? :D

Aby toho nebolo málo, neposlúchal ma ani foťák a ani za svet nechcel poriadne zaostriť a keď už, tak katastrofálne :(. Hádam to ako ilustrácia stačí...

Na dnes by to bolo všetko, idem dumať nad tým, čo s tým bielym lakom, pretože mi tak napadlo, že by z toho mohla byť menšia súťaž. Uvidíme, ako sa to podarí :)

Majte sa zatiaľ pekne :)

2 komentáre: