pondelok 22. júla 2013

NIVEA Výživné telové mlieko do sprchy

Pred desiatimi dňami som napísala svoje prvé pocity z NIVEA Hydratačného telového mlieka do sprchy a sľúbila som Vám aj druhú časť "recenzie" na modrú verziu tohoto mlieka, ktoré je určené na suchú pokožku. Bohužiaľ, skôr som ju nestihla urobiť, bola som na dovolenke a tak sa mi všetky plány trochu posunuli. Vrhneme sa teda na to ;).

NIVEA Výživné telové mlieko do sprchy obsahuje mandľový olej, ktorý by mal chrániť a vyživovať suchú pokožku, pre ktorú je mlieko určené. V obchode sa predáva v tmavomodrej fľaške, opäť v dvoch veľkostiach - 250ml po približne 4,60€ a taktiež aj vo väčšom 400ml balení po približne 6,60€. Použitie je presne také isté ako pri jeho bielom kolegovi - osprchujete sa a na vlhkú pokožku nanesiete telové mlieko, ktoré následne spláchnete.




Vzorka opäť obsahovala iba 10ml mlieka, čo je žalostne málo, ale musela som si s týmto mini-množstvom vystačiť :D.

Konzistencia je o niečo hustejšia ako pri Hydratačnom mlieku a viac pripomína krémy Nivea. Je však stále dostatočne riedke na to, aby sa v sprche pohodlne nanášalo a nezanechávalo mastné stopy ako príliš hutné mlieka. Vôňa je presne tá klasická niveácka, čo mne osobne maximálne vyhovuje, aj keď je to len subjektívny dojem, veď každému vyhovuje niečo iné ;).



Po nanesení ostala pokožka na dotyk veľmi jemná, aj keď sa mi stále zdala trochu lepkavejšia, podobne ako pri prvom mlieku do sprchy. Tento pocit však opäť po čase "vyprchal" a pokožka bola len krásne hebká a prevoňaná, hoci vôňa opäť nie je až taká intenzívna.

Musím povedať, že hoci je moja pokožka skôr normálna a nepotrebujem teda mlieka na suchú pokožku, toto modré mlieko mi akosi vyhovovalo oveľa viac. Nie je to len o vôni, tú sem veľmi nechcem pliesť, predsa len, to je čisto subjektívna vec, ide hlavne o to, čo mlieko dokáže s pokožkou urobiť. Je mi jasné, že po jednom použití nie je možné hovoriť o nejakých extra-účinkoch alebo robiť konečné závery. Avšak musím povedať, že už po jednom použití mlieko rozhodne splnilo to, čo sľubovalo - pokožka ostala vyživená a hebká na dotyk. Hebká síce bola aj po použití bieleho mlieka, ale o niečo menej, čo by malo byť logické, keďže normálna pokožka nepotrebuje až tak premastiť a stačí jej teda aj menej mastné mlieko.

Ako pozitíva modrého mlieka by som rozhodne uviedla príjemnú konzistenciu, ktorá je síce o niečo hutnejšia ako konzistencia bieleho, ale stále sa v sprche nanáša veľmi príjemne. Plusom, aspoň pre mňa, je taktiež klasická niveácka vôňa, ktorú jednoducho milujem a nedám na ňu dopustiť. Oceňujem, že aj napriek tomu, že som mlieko použila len raz, bolo na pokožke vidieť aspoň nejaký rozdiel oproti tomu, keď ju nenatriem vôbec. Ťažko sa mi hľadajú negatíva, možno len ten počiatočný lepkavý pocit, inak mlieko maximálne splnilo moje očakávania a to hneď po prvom použití, v čo som opäť vôbec nedúfala.

Na záver by som napísala len toľko, že pokiaľ by som si mala vybrať medzi bielym a modrým mliekom, rozhodne by som si kúpila modré, hoci moja pokožka nie je suchá. Proti bielemu mlieku nemám nič, krásne hydratuje, veľmi dobre sa nanáša, len mi prekáža jeho naozaj dosť chemická vôňa, čo by bol jediný dôvod, ktorý by ma pri kúpe odrádzal. To mu však na kvalite rozhodne neuberá, je len a len na Vás, aká vôňa sa páči viac Vám. Keď tak porovnám, akú zanechali mlieka pokožku, povedala by som, že tam až taký obrovský rozdiel nie je, hoci po modrom bola o niečo viac hebká (ale to môže byť opäť len môj subjektívny pocit). Je to teda skôr o tom, ktorá vôňa Vám bude vyhovovať viac, keďže obe mlieka zanechajú pokožku naozaj hebkú na dotyk :).

Pripájam ešte porovnávacie fotky konzistencie, aj keď si nie som úplne istá, či je tam ten rozdiel viditeľný :D




To je už odo mňa na túto tému naozaj všetko, hádam som Vás príliš neunudila a aspoň trošku som Vám pomohla, pokiaľ ste si chceli túto novinku zakúpiť. Za mňa určite áno :).

Majte sa zatiaľ pekne :)



Ďakujem NIVEA.sk za poskytnutie vzorky na vyskúšanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára