nedeľa 21. júla 2013

Z dovolenky :)

Dlhšie som sem nepridala nijaký príspevok, akosi nebol čas a v stredu som odchádzala na kratšiu dovolenku, takže sa Vám všetkým ospravedlňujem a pokúsim sa to nejak dohnať :). Dnes si dáme len krátky foto-príspevok a zajtra alebo pozajtra sa tešte na moje prvé dojmy z už sľúbeného telového mlieka do sprchy :)

Na dovolenke som až na pár záberov vôbec nefotila, hoci som foťák mala pri sebe, no zakaždým ostal bez povšimnutia. Keď tak som používala iba foťák na iPode, čo nie je veľká kvalita, ale aj tak sa pozrite, aké zlaté mačiatka nám tých pár dní robili na dovolenke spoločnosť ;)







S mačiatkom ;)

Tááák, to je na dnes všetko, hádam sa máte krásne a užívate si horúce letné dni niekde pri bazéne :)

Majte sa zatiaľ pekne :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára