piatok 12. júla 2013

NIVEA Hydratačné telové mlieko do sprchy

Ako som v predchádzajúcom príspevku spomenula, NIVEA.sk mi poskytla vzorky na vyskúšanie a keďže som to už dlhšie nevedela vydržať, pustila som sa do toho. Bola som naozaj veľmi zvedavá, či aj táto novinka stojí za to. S výrobkami Nivea som vždy mala a aj mám len pozitívne skúsenosti, preto som dúfala, že ma ani toto telové mlieko do sprchy nesklame a že si ho po vyskúšaní možno aj sama zakúpim. Pozrime sa teda, ako to dopadlo...

Ako prvé som sa rozhodla vyskúšať Hydratačné telové mlieko s morskými minerálmi, ktoré je určené na normálnu pokožku. V obchodoch sa predáva v bielej fľaške, v dvoch veľkostiach - po 250ml za približne 4,60€ a vo väčšom výhodnom 400ml balení po približne 6,60€. Používa sa veľmi jednoducho - najprv sa osprchujete svojim bežným sprchovým gélom, opláchnete sa a na vlhkú pokožku potom nanesiete toto telové mlieko do sprchy (teda priamo v sprche, ale mimo prúdu vody). Na záver stačí len opláchnuť. Vzorka však, bohužiaľ, má len 10ml, takže o objektívnom názore sa dá len ťažko hovoriť, preto nejdem robiť unáhlené závery, len napísať také... prvé pocity a dojmy :).



V prvom rade musím povedať, že 10ml je skutočne na jedno použitie dosť málo a sama by som si naniesla určite väčšie množstvo. Mohla som síce naniesť aj druhú vzorku, ale tú som chcela použiť samostatne až na ďalší deň, aby som vedela porovnať, či je medzi nimi nejaký rozdiel. Takže som si musela vystačiť s tým mini-množstvom.

Konzistencia je tekutejšia (alebo skôr redšia) ako iné Nivea mlieka a povedala by som, že je až jemne gélová, takže nesteká a dobre sa v sprche nanáša na pokožku. Čo mi skutočne prekáža, je vôňa. Možno to bude tým, že mlieko obsahuje morské minerály a hoci vôňa nie je veľmi výrazná, od tej typickej príjemnej, ktorú majú základné Nivea krémy, má ďaleko. Navyše v nej cítiť akúsi chémiu, čo mne osobne prekáža, ale verím, že viacerým z Vás bude aj napriek tomu vyhovovať.



Telové mlieko som teda použila podľa návodu, utrela sa a ihneď som začala zisťovať, či to niečo s pokožkou urobilo ;). Jasné, že po jednom použití a navyše nedostatočného množstva, som nečakala zázraky ;). Pokožka však ostala naozaj jemnejšia a hydratovaná, akurát sa mi zdala na dotyk trochu lepkavejšia, čo ale po čase vymizlo. Pôvodnú, pre mňa nepríjemnú vôňu, už nebolo tak veľmi cítiť, povedala by som, že takmer vôbec.

Ako pozitíva tohoto telového mlieka do sprchy, by som rozhodne uviedla redšiu konzistenciu, ktorá sa dobre rozotiera a fakt, že pokožka naozaj ostala na dotyk hebkejšia. Negatíva vidím vo vôni, ktorá mi osobne prekáža, keďže som zvyknutá na tú príjemnú krémovú a trochu mi vadí aj ten počiatočný lepkavý pocit tesne po umytí. Čo sa ceny týka, tá vychádza podobne, ako u iných Nivea mliek, takže si myslím, že je na novinku primeraná. Navyše sa určite vo vybraných obchodoch dá alebo bude dať zohnať aj za výhodnejšiu cenu.

Ťažko sa mi formuluje záver, pretože ma od potencionálneho nákupu trochu odrádza tá vôňa (to je však len môj subjektívny problém). Na druhej strane, musím povedať, že naozaj splnilo to, čo sľubovalo a to dokonca už po jednom použití, v čo som nedúfala ani v najkrajšom sne :). Páči sa mi myšlienka, že sa natriete priamo v sprche, kde to vďaka vlhkej pokožke ide oveľa ľahšie ako keď je pokožka už suchá a natierate sa bežným telovým mliekom. Avšak, žeby to nejak extra šetrilo čas, to sa mi teda nezdá, koniec-koncov, natrieť sa tak či tak musíte a to istý čas zaberie ;).

Napriek tomu premýšľam, že by som si možno toto telové mlieko kúpila. Trochu mi síce prekáža jeho vôňa, ale to je čisto subjektívna záležitosť a na kvalite mu to rozhodne neuberá, navyše ju po umytí až tak veľmi necítiť.

Opäť to zopakujem, robiť unáhlené závery po jednom použití a vyhlasovať, že je to "rozhodne výborné" alebo "rozhodne zlé", je nevhodné. Preto ani túto recenziu neberte doslovne, ale naozaj len ako moje prvé dojmy z tejto novinky. Pri dlhodobejšom používaní by som rozhodne vedela napísať, či áno alebo nie a prečo. Navyše každému vyhovuje niečo úplne iné a to, čo sa mne zdá ako super vec, sa možno práve Vám zdá ako prepadák.

Nie som si celkom istá, či Vám môj názor veľmi pomohol, ak ste boli na vážkach, či si tento výrobok kúpiť alebo nie :D. Za vyskúšanie však nič nedáte a aj tak si len Vy sami musíte urobiť vlastný názor, čo vyhovuje alebo nevyhovuje práve Vám :). Hoci to nie je ľahké a každá recenzia či názor je vždy trochu subjektívna, snažila som sa napísať ju čo najviac objektívne. Hádam sa mi to aspoň trochu podarilo :).

Zajtra vyskúšam druhú vzorku - Výživné telové mlieko do sprchy, ktoré je určené na suchú pokožku a predáva sa v tmavomodrej fľaške. No a opäť napíšem prvé pocity :D. Som zvedavá, ako to dopadne :).

Pokiaľ máte s touto novinkou už nejaké skúsenosti, dajte mi rozhodne vedieť, či Vám vyhovuje alebo nie.

Majte sa zatiaľ pekne :)



Ďakujem NIVEA.sk za poskytnutie vzorky na vyskúšanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára