piatok 12. júla 2013

NIVEA Hydratačné a Výživné telové mlieko do sprchy

Nedávno prebehla na Facebooku v skupine NIVEA Friends súťaž o telové mlieka do sprchy, respektíve o získanie týchto telových mliek na zrecenzovanie. Povedala som si, že tiež skúsim šťastie, veď za pokus nič nedám a bola by to skvelá príležitosť, ako aj Vám priniesť snáď objektívnu recenziu na túto novinku. Bohužiaľ ma na recenzovanie nevybrali, ale poslali mi dve vzorky na vyskúšanie, každú vo veľkosti 10ml - Nivea Hydratačné telové mlieko do sprchy a Nivea Výživné telové mlieko do sprchy. Rozhodla som sa, že ich vyskúšam a napíšem Vám také moje prvé pocity a názor :).

Vzorky vyzerajú takto (neskutočne zle sa fotili :D):


Aby z toho nebol jeden dlhý príspevok, rozdelím ho na dve časti a obe telové mlieka popíšem samostatne :)

Chcela by som sa ešte raz poďakovať NIVEA.sk za poskytnutie vzoriek na vyskúšanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára