piatok 23. augusta 2013

V ružovej

Dnes tu máme jeden rýchlo-foto-príspevok, keďže akosi nie je čas na dlhšie vypisovanie :)...

Nebolo to tak síce vždy, ale v ostatnom čase som akýsi nechtový maniak :D. Často striedam rôzne laky, občas sa s nechtíkmi pohrám o čosi dlhšie, ako zvyknem alebo si nanesiem nejakú odvážnejšiu farbu - ako napríklad aj túto, sýtu ružovú. Asi si len vynahrádzam časy školské, kedy mám väčšinou náladu a čas akurát tak na nejakú neutrálku, poprípade na nechtoch nemám nič :)

Lak nemá značku, bol pribalený v dámskom magazíne, spolu s bledoružovým a slivkovo-fialovým. Väčšinou bývajú takéto laky nekvalitné, kryjú tak v desiatej vrstve a vydržia pol dňa :). Musím povedať, že tento ma celkom prekvapil, v tom pozitívnom. Nechty pekne prekryl aj v jednej vrstve, ale dala som radšej dve, predsa len to tak vyzerá lepšie. Vydržal síce iba jeden deň, ale výsledný efekt sa mi celkom páčil :D. Myslím, že na občasné šokovanie alebo na nail art bude ako stvorený :).

Čo poviete na túto, trošku odvážnu a trošku kolotočársku farbu? Páči sa Vám alebo preferujete skôr niečo jemnejšie? Dajte mi vedieť dolu do komentárov :)

Majte sa zatiaľ pekne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára