štvrtok 22. augusta 2013

Fotenie a rýchlokurz fotenia

Dlhšie som nepridala nijaký príspevok, akosi som nestíhala a popravde, na pár dní ma opustila aj moja verná, hoci trochu lenivá, múza, takže dnes konečne po dlhom čase, aspoň niečo malé ;).

Musím sa priznať, že na takom "väčšom" fotení (ja za veľké fotenie považujem, keď sa ide fotiť minimálne na pol dňa) som už dlhšie nebola a hoci z toho nakoniec bolo len také rýchlo-fotenie a rýchlokurz fotenia, naplno som si to užila :). Ako modelku som opäť raz mala Janku, čím by som sa jej chcela, aj touto cestou, ešte raz poďakovať, že mi tak ochotne pózovala a trpezlivo čakala, kedy konečne nastavím ten foťák :D. Tak čo poviete na výber "The Best Of"? :)






Napriek tomu, že som pôvodne plánovala fotiť iba ja ju, celé sa to k záveru nejak zvrtlo a Janka si chcela vyskúšať fotiť aj sama. No a keďže kvetinky a včeličky nás, veľké baby, už dávno nezaujímajú, jej hlavným objektom na fotenie som bola ja :). Celkom jej to išlo, čo poviete? ;)








Hádam sa Vám fotografie páčia a dúfam, že sa máte fajn :). Užite si ešte aspoň tých pár príjemných letných dní :)

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára