sobota 2. novembra 2013

Vo farbách jesene

Minulý víkend som opäť strávila v okolí Žiliny a hoci to už nebolo to pravé orechové, nejaký ten farebný jesenný strom sme ešte našli :). Samozrejme, ako to už býva zvykom, foťák nikdy nemám po ruke vtedy, keď ho potrebujem, lebo si poviem, že ho nebudem potrebovať, "veď ideme len tam alebo tam". Takže mi pár pekných záberov opäť ušlo. No aj napriek tomu sa mi nejaké podarilo zachytiť. Škoda len, že som v Žiline nebola o taký týždeň - dva skôr, bolo by to dokonalé, jesenné :).

V nedeľu poobede, cestou na stanicu, som sa aj napriek únave ešte premohla a pofotila krásnu prírodu. Hlboká cesta toho na fotenie ponúkla stále dosť :).

Hádam sa Vám fotky budú páčiť :)










Na dnes len toľko :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára