piatok 12. apríla 2013

"Spoľahni sa, ten pieskomil je SAMEC"

Moja sestra zháňala pre známych pieskomila - samičku - do chovného páru. Podarilo sa jej nájsť jednu peknú, bledohnedú, tak ju nadšená niesla cez pol Slovenska. Tam sa však zistilo, že vraj ide o "SAMCA". Vraj...

Pár dní na to už "SAMEC" poputoval k nám, do malého bytu v Dúbravke, s tým, že tu pobudne asi týždeň a potom ho sestra odnesie svojej kamarátke, ktorá má doma pieskomilov niekoľko. Nemôžem povedať, že som bola týmto návrhom veľmi nadšená, ale koniec-koncov, pár dní nejak vydržím. Medzitým sa náš "SAMEC" u nás zabýval...

Aké bolo moje prekvapenie, keď som dnes ráno začula z klietky pišťanie. Tiché pišťanie. Pieskomil predsa nepiští, tak čo potom? Nakukla som do klietky... a našla v nej 5 malých ružových, veľmi divných stvorení ako sa v v akomsi "hniezdočku" túlia k sebe...

Nakoniec teda vysvitlo, že nás "SAMEC" je vlastne SAMIČKA :)

Pripájam pár fotiek, ktoré sa mi podarilo narýchlo nafotiť. Ospravedlňujem sa za kvalitu, ale klietku máme v rohu izby a ja som tak cez hľadáčik foťáku takmer nič nevidela, takže je to trochu inak zaostrené, ako som pôvodne chcela :). No hádam to svoj účel splní :)

 
Hrdá maminka :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára