sobota 11. mája 2013

Bye bye celulitída mihnutím prútika?

Osobne nemám veľa skúsenosti s fitkami. Nie je to o tom, že by mi nejak extra prekážali, len zastávam názor, že ak to nevieš, nelez do toho. Teda, ak cvičíte nesprávne, narobíte si väčšinou viac galiby akoby ste necvičili vôbec. To už radšej vytiahnuť bicykel, kolieskové korčule alebo jednoducho chodiť po vlastných a nepoužívať výťah ;).

Mám však tetu, ktorá pozná hádam každé fitnescentrum alebo štúdiá krásy v Bratislave a okolí (a to teda nie je na škodu). Takže keď mi rozprávala o jednom maličkom, zastrčenom "fitku" (ono je to všetko, len nie klasické fitko, skôr také štúdio krásy), povedala som si, prečo nie a išla som do toho... s malou dušičkou.

Termín sme mali dnes od 12:50 do 14:00 a celé "cvičenie" malo začať na tzv. Rollen-e, čo by mal byť  masážny rekondičný stroj, ktorý masíruje jednotlivé partie tela, pričom priamo pôsobí na podkožné tukové bunky aktívnou masážou

  • Zmenšuje objem problémových partií o 2-3 cm
  • Odbúrava tukové vankúšiky a celulitídu
  • Spevňuje svaly a vypína pokožku
  • Prekrvuje a zlepšuje látkovú výmenu
... a blá blá blá :). Samozrejme, je to fajn vecička, veľmi príjemná, ale žeby to robilo zázraky a navyše po jednom raze... to rozhodne nie ;). 


Celé to prebieha tak, že prídete do maličkej miestnosti s tuším 5 Rollen-mi a poprosíte milú slečnu, aby Vám ho zapla a "nastavila" na Váš typ postavy. Na výber je typ jablko, hruška a optimal. Tak jasné, nebudem sa hrať na dokonalú, dala som si hrušku, keďže sa mi toto milé ovocie stalo osudným :P.

Celá masáž trvá 30 minút a musím povedať, že je veľmi príjemná, len si treba zvyknúť a pamätať na to, že sa postupuje smerom od chodidiel k vrchnej časti tela. Treba tiež podotknúť, že vždy je potrebné "nastaviť" sa na stroj tak, aby Vás masíroval odspodu smerom hore, nie naopak (riziko kŕčových žíl a ktovie čoho ešte).

Slečny Vám všetko ochotne vysvetlia a vždy môžete pozorovať ľudí naokolo, čo a ako. Na začiatku si teda vyberiete program - hruška, jablko alebo optimal. Dostane taký papier, kde máte napísané, ako máte postupovať a koľko minút sa ktorá partia masíruje. Začína sa minútou na chodidlá, pokračuje sa tuším 2 minútami na lýtkach a podľa zvoleného programu sa potom postupuje ďalej. Ja, hruška, som mala masáž zameranú najmä na nohy a zadok ;). Takže po lýtkach nasledovali stehná z každej strany, pekne postupne noha po nohe, potom zadoček, bruško, boky a končilo sa chrbátom. Na papieri má každá časť tela pridelené číslo, ktoré Vám potom svieti aj na stroji (napríklad na stroji svieti číslo 1 a na papieri pod 1 nájdete chodidlá, tak si "nastavíte" chodidlá na stroj a on ich požadovaný čas masíruje), takže presne viete, čo máte robiť. Je to však len na Vás, či si necháte tri minúty masírovať len stehná alebo si to radšej dáte dvakrát na zadok ;). Keď čas na danú partiu vyprší (teda napríklad na chodidlá jedna minúta), stroj zapípa a zastaví = pre Vás to je signál, aby ste zmenili polohu tela a prešli teda napríklad od čísla jeden na číslo dva (všetko vidíte na papieri). Stroj sa potom prepne na nasledujúce číslo a opäť sa rozbehne...

Po 30 minútach, keď som mala vymasírované celé telo, sa stroj automaticky vypol :). Prešli sme vedľa, na "Thermo-bežiace pásy". Sú to klasické bežiace pásy, akurát že máte nohy až po pás uzavreté v akejsi...neviem "skrinke", do ktorej je vháňané teplo, čiže sa potíte ako sviňa (akože fakt ako sviňa)... No a potom polhodinu kráčate, kráčate, pomalšie, rýchlejšie, ako chcete, presne ako na klasickom bežiacom páse, akurát Vám je sakra horúco :P...

Výsledok? Celulitída zmizla, schudla som 5 kíl, mám hladkú pevnú pokožku... Haha, snáď mi neveríte? :D Samozrejme, po jednom cvičení nevidím výsledok :). Ale cítim sa príjemne unavená, čo milujem :). No a, nie je to nijak náročné cvičenie, zvládne ho určite každá/ý, takže rozhodne stojí za vyskúšanie :)

Majte sa zatiaľ pekne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára