nedeľa 19. mája 2013

Leto sa blíži

Dni sú dlhšie, slniečko zohrieva vzduch na príjemné teploty a vo mne vyvoláva známe euforické pocity - leto je konečne pred dverami.

Napriek povinnostiam, ktoré stále neustupujú (aj keď by už mohli), sa mi nálada tak ľahko nepokazí. Stačí pohľad na jasnomodrú oblohu, či sa len zhlboka nadýchnuť čerstvého, hrejivé vzduchu a deň je hneď krajší.

S iskričkami v očkách ako malé dieťa pokukujem po obchodoch a ako sup striehnem na príležitosť ukoristiť si niečo, čo ešte viac posilní hrejivý pocit z prichádzajúceho leta. Ako správna žena, zas a znova prechádzam obchody alebo stránky ženských magazínov. Rátam a rátam. Hľadám kompromisy, ako skĺbiť uspokojenie náhlej potreby ohádzať sa novými handrami z obchodov, s mojou peňaženkou, ktorá hladne pokukuje po pár drobných. Nakoniec však nachádzam záchranné koleso v milovaných výpredajoch a nadšene objednávam ďalšie šaty... a ďalšie...

S nadšením a miernym vzrušením čakám, kedy zapípa známa SMS-ka a oznámi mi, že moja objednávka už dorazila. Mladému mužovi podávam svoje posledné, ťažko "nasyslené" peniaze a hrdo kráčam domov, aby som sa hodinu mohla vykrúcať pred zrkadlom a zvyšovať si tak príliš nízke sebavedomie. Keď je uspokojené, starostlivo vešiam šaty do skrine.

V peňaženke ostalo len pár smutných medených mincí. Dožadujú sa súrodencov a papierových kolegov. Vedia, že bez nich som stratená. Veď mám svoje plány a tie bez nich neuskutočním... A tak sadám za notebook a ťukám do klávesnice sedem písmen - b r i g á d a...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára