piatok 24. mája 2013

Fotenie

Už si takmer nepamätám, kedy som naposledy držala fotoaparát v rukách, ale bude to nejakých pár mesiacov dozadu. Takže keďže som včera dostala návrh, či nejdem fotiť, neváhala som ani sekundu. Milujem fotenie a hoci som nie som nijaký profesionál, táto činnosť ma neskutočne napĺňa a dokážem si pri nej vyvetrať hlavu a prísť na iné myšlienky.

Bratislava je na jednej strane skvelé, no na druhej strane, hrozné miesto na fotenie. V centre mesta sú objekty, ktoré za to naozaj stoja, ale keď jednoducho nie je čas a ste odkázaní len na Dúbravku, nastáva problém - kam ísť fotiť? Našťastie, ešte stále máme kúsok zelene a keďže som minulé leto čárala po Dúbravke s foťákom, pár vhodných miest poznám.

Nakoniec sme vybrali malú "lúčku" (ako ja nazývam kúsok trávy a pár stromov medzi domami na okraji Dúbravky) a zašili sme sa do vysokej trávy. Hoci sa vždy rozčuľujem, že trávu u nás nik nekosí a ak, tak až vtedy, keď nás v nej nevidno, tentokrát mi to absolútne neprekážalo - práve naopak. Vysoká tráva bola ako stvorená na moje... no, pokusy o umenie ;). Veď posúďte Vy :)...











Keďže som zaťažená na prírodu... a hlavne na kvety a lienky, nemohla som si odpustiť pár záberov :D






No a na záver už len fotka "fotografky" - teda mňa ;)



A čo Vy? Chodíte tiež fotiť? Čo fotíte najradšej? Dajte vedieť do komentárov :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára