nedeľa 26. mája 2013

Čím momentálne žijem :)

Dlhšie som premýšľala, či mám napísať a hlavne nafotiť veci, ktoré ma za posledný, dajme tomu mesiac, najviac oslovili, potešili, nahnevali atď. Veľa blogeriek pridáva podobné príspevky, tak som si nakoniec povedala, že to skúsim aj ja. Popravde, myslela som si, že nájdem tak jednu vec, ale keď som sa zamyslela lepšie, zrazu mi napadlo hneď niekoľko vecí... A tak som vzala foťák do rúk a začala cvakať. Cvak - cvak ;)

Asi tá "naj" vec, ktorou práve žijem, je kniha Fifty Shades Of (Christian) Grey (neodpustila som si dodatok). Dostala som ju niekedy začiatkom "jari", keď ešte vládla krutá zima a človek by si myslel, že to bude obdobie ako ideálne na čítanie kníh. Nebolo. Po knihe som siahla až v máji. Neviem prečo, keďže naozaj rada čítam a milujem vôňu kníh. Jednoducho, som ten typ, že keď raz chytím knihu do rúk a zaujme ma, odmietam ju pustiť, kým ju nedočítam. Ak viem, že mám málo času na čítanie, ani sa do toho radšej nepúšťam, lebo by iné veci stáli na istú dobu bokom a  keďže chodím do školy, nemôžem si dovoliť vo svojom voľnom čase len čítať. Mám aj Lilly, ktorej sa treba venovať, doma treba občas tiež niečo urobiť, no a popritom aj prispievať na blog... jednoducho niekedy neostáva na čítanie čas.
Čo ale musím o knihe povedať je, že ju buď budete milovať alebo nenávidieť. Chystám recenziu, kam sa pokúsim zhrnúť všetko dôležité aj nedôležité (už poznáte moje ničhovoriace romány a lá Pilcherová), takže sa teraz nejdem rozplývať ;). Tešte sa :).

Photo by Barbara Jakubik
Keď som dnes ráno stála v kúpeľni a premýšľala, čím Vás poteším v tomto príspevku, oči mi padli na mierne zaprášenú hŕbu lakov. Nejdem sa tváriť, že ich mám milión, to rozhodne nie, ale za ostatný čas sa moja/naša zbierka poriadne rozrástla. K pár lakom v prirodzených farbách pribudli nejaké bláznivé odtiene, nad ktorými moja mamina len krčí nos. Musím sa však priznať, že aj tak skoro stále používam prirodzené, alebo ak chcete NUDE odtiene a ostatné oprášim len občas, ak sa mi naozaj chce a mám na to čas. Predsa len, priesvitný lak nanesiete oveľa rýchlejšie ako nejaký krvavo červený. No a keďže mi väčšinou veľa času nazvyš neostáva, držím sa svojej konzervatívnej klasiky :D...

by Barbara Jakubik
U nás doma sme tak trochu zaťažení na plyšákov a keby som mala vyfotiť celú našu zbierku, asi by to chvíľu trvalo ;). Väčšinou sú to mackovia, psíkovia a podobné mäkké chlpaté stvorenia. Nedávno, zásluhou môjho úžasného priateľa, ktorému touto cestou ešte raz ďakujem, k našej úctyhodnej zbierke pribudli aj dve mačičky - a nie hocijaké, ale Hello Kitty :D. Cicušky sú to naozaj vydarené, ale neobsedia ani minútu, čomu budú na vine ich väčšie hlavičky :D. Zato dobre lapajú prach :P. No a spí sa na nich priam dokonale ;)

by Barbara Jakubik
Učenie. Zas a znova, dookola. Pozná to každý študent a ja teda rozhodne nie som výnimkou. Nájde sa síce veľa ľudí, ktorí si stále myslia, že mne vedomosti skáču samé do hlavy, ale to sa teda riadne mýlia. Presne tak isto, ako ktokoľvek iný, aj ja sedávam nad knihami/zošitami a učím sa. Len mi to možno zaberie menej času, pretože si počas hodín po dvestodvadsiaty krát neupravujem make-up ;). Zas ma niekto roznosí v zuboch :)

by Barbara Jakubik
Keďže leto je o chvíľu tu (dúfam), svedomito sa naň pripravujem - nákupom handier :D. Nie, tak som to nemyslela ;). Ale dovolila som si, ako odmenu za moje úsilie schudnúť, kúpiť šaty, ktoré boli navyše vo výpredaji za pár € (konkrétne 6€ za kus, ak by to niekoho zaujímalo), takže si myslím, že som tým nikomu neublížila, dokonca ani moja peňaženka veľmi neplakala ;)

Zdroj tu
Ombré, v preklade "tieň", by mal byť melír, ktorý vyzerá veľmi prirodzene, akoby Vašu farbu vlasov len vyťahalo slniečko. Už dlho som premýšľala, či tento štýl nevyskúšam aj ja, no mám hneď niekoľko dôvod, prečo môžem len snívať. Po prvé, keďže som bola dva roky dozadu priveľmi múdra a začala som si vlasy farbiť na červeno, stále v nich mám ten hnusný, umelý rubínový odtieň, ktorého sa neviem zbaviť a istý čas to potrvá. Iste, mohla by som ísť ku kaderníčke, aby mi to odfarbila a zafarbila na hnedo, lenže to je veľký zásah... na vlasy aj moju peňaženku ;). Po druhé, neverím až tak kaderníčkam. Nechcem, aby to vyznelo tak, že som namyslená fiflena, čo musí mať všetko dokonalé. Lenže práve ombré je tak citlivý melír, že pokiaľ sa urobí zle a Vy máte na vlasoch predel - potiaľto sú moje vlasy, odtiaľto je melír - nevyzerá to pekne. Videla som veľa žien, ktoré majú ombré spravený úžasne, vyzerá prirodzene a nenútene a potom zase veľa tých, ktoré ho majú urobený príšerne. Mám skvelú kaderníčku, ale neviem, aké má skúsenosti s týmto melírom a je mi blbé prísť za ňou a opýtať sa jej "Akú máte skúsenosť s vlasmi v štýle ombré?" ;). No a po tretie, moja peňaženka je stále hladná po peniažkoch. Prichádza síce do úvahy, že by som si ombré urobila doma sama, možno by som to aj zvládla, ale predsa len, možno by bolo lepšie nechať to na odborníčku... Tak vidíte, koľká dilema kvôli takej hlúposti :D...

Takto by to podľa mňa malo vyzerať ;). Zdroj tu

Milujem vtipné videá a odkedy mi kamarátka ukázala sériu videí "Debilní kecy" od dvoch mladých chalanov, nepozerám takmer nič iné a striehnem, či nemajú náhodou nové video. Majú dokonca svoju fanpage na FB. Myslím, že je zbytočné popisovať videá bližšie. Ak chcete, pozrite si ich a posúďte sami, či sa Vám páčia alebo nie ;)


To, čo ma vytočilo a nahnevalo, som teda nefotila, ale zhrniem to - fajčiari. Všadeprítomní darebáci, pardón za výraz, ktorí so sebou prinášajú neskutočný puch. Je mi zle, len keď na to pomyslím.... Už som to bližšie komentovala v tomto článku.

A opäť raz tá ochota predavačov. Ja viem, že nie je ľahké byť celý deň na nohách alebo za kasou... ale keď je raz zákazník náš pán, mali by sa podľa toho aj všetci správať a aj keď majú blbý deň, mohli by sa aspoň pokúsiť byť na zákazníka čo najviac príjemní... Ale to je asi hudba budúcnosti...alebo vyspelých krajín.


Tááák, to by bolo na teraz všetko :). Na čom "fičíte" Vy? Dajte vedieť dolu do komentárov :)
Majte sa zatiaľ pekne :)

2 komentáre:

  1. čau barči, kedy urobíš recenziu na 50 shades of grey?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čauko :). Popravde, počas školy som nestíhala a ani nemala náladu, takže sa do toho pustím a snáď čoskoro ju uverejním. Neboj, nezabudla som ;)

    OdpovedaťOdstrániť