pondelok 18. novembra 2013

Prvýkrát...

Možno názov príspevku znie dvojzmyselne alebo čudne, o nič dvojzmyselné ani čudné však naozaj nepôjde :). Keďže to vidím na dlhší článok, púšťam sa bez zbytočných rečí do otázok a odpovedí ;)


  • Aký bol tvoj prvý príspevok na blogu?
Popravde, musela by som sa pozrieť na presný názov, ale ak sa nemýlim, bol to príspevok Niečo na úvod ešte niekde z marca tohto roka, kde som sa snažila stručne (ok, to nevyšlo) napísať niečo o sebe, mojich záujmoch, o tom, kde študujem a prečo začínam písať tento blog.



  • Aký bol prvý človek, ktorého si sledovala na YouTube?
Toto viem úplne presne, bola to Petra z LovelyHair, vynikajúca česká blogerka (vyhrala cenu blogerka roka 2013) a video sa myslím volalo "Barevná typologie", ak sa nemýlim. Petru sledujem doteraz. K jej videám som sa dostala úplnou náhodou cez stránky dámskeho magazínu a odvtedy sa na ne pozerám takmer každý deň. Je krásna, múdra, má ustálený názor na svet, stojí si za svojim a je veľmi milá. Má úžasný prejav, kreatívne videá plné nových nápadov a informácií. Je to jednoducho radosť pozerať sa na ňu. Či už preto, že sa chcete naučiť maľovať novým spôsobom, pozrieť si, čo sa nosí alebo sa dozvedieť niečo o tom, ako si napríklad zvýšiť sebavedomie alebo udržať dobrú náladu. Tém a videí má neúrekom. Vrelo jej stránku odporúčam :)


http://www.petralovelyhair.com


  • Aký bol tvoj prvý profilový obrázok na FaceBooku?
Nie veľmi podarená fotka, myslím, že tám mám asi 13-14 rokov :)



  • Rozprávaš sa ešte so svojou prvou láskou?
Haha, podľa toho, či sa myslí prvá škôlkárska, samozrejme neopätovaná, láska alebo prvá naozajstná láska :D. V tom prvom prípade si už ani nepamätám, ako dotyčný vyzeral, vlastne si nepamätám ani jeho meno ;). So svojou prvou, dajme tomu naozajstnou, láskou si stále píšem a sme celkom dobrí priatelia :).


  • Aký bol tvoj prvý alkoholický nápoj?
Musím povedať, že naši ma viedli k tomu, že alkohol vo väčšom množstve a hlavne, ak nemáte minimálne 18 rokov, je zakázaná a zlá vec. Napriek tomu, prvýkrát som ho ochutnala už okolo 15-tky, s čím sa teda veľmi nechválim. Pokiaľ by som nerátala ochutnanie šumivého vína od rodičov na Silvestra, čo vlastne znamenalo namočiť si doň špičku jazyka a hotovo, mojím prvým alkoholickým nápojom bolo malé pivo. Ok, hanbím sa...


  • Kto bol prvý človek, s kým si si dnes písal / vymenil SMS?
Bol to môj priateľ ;)


  • Kto bol prvý človek, na ktorého si dnes ráno myslela?
Väčšinou prvé, čo mi ráno napadne je "Moje nervy, zase školaaaa?!" a pritom si spomeniem na profesorov a spolužiačky, ale inak to bol opäť môj priateľ :).



  • Kto bol tvojim učiteľom na prvom stupni ZŠ?
Nemali sme iba jednu pani učiteľku, ako to býva zvykom, asi preto, že na našej škole bola vždy núdza o pedagógov, čo sa neskôr odrazilo aj na našich vedomostiach... ale o tom nechcem písať. Mojou prvou učiteľkou bola veľmi milá pani Dubnická, ktorá mi pripomínala také tie dobré rozprávkové babičky :). Bola úžasná, mala veľa zážitkov z detsva a naozaj nás toho dosť naučila. Dnes už bohužiaľ nie je medzi nami, ale aj tak si na ňu vždy s láskou spomeniem :). V druhom ročníku to bola mladučká pani učiteľka Maneková, ktorá bola taktiež úplne úžasná. Mala ešte trochu strach, keďže sme boli jej prvá trieda, ale zvládla to úžasne. No a v treťom a vo štvrtom ročníku sme mali pani učiteľku Prokšovú, ak sa nemýlim, ktorej sa na škole všetci báli, aj keď sme nakoniec sami zistili, že nebolo prečo :).


  • U koho si prvýkrát prespala?
Ak sa myslí úplne prvýkrát, tak to bola tuším teta Cuca. Spali sme obe spolu u nej v obývačke na rozťahovacom gauči a nebolo to síce pohodlné, ale bolo nám super :).



  • Čo si dnes ráno urobila ako prvé?
Vstala som, odtlačila som spiacu Lilly nabok, uložila som si posteľ a išla som do kúpeľne umyť sa :D.


  • Aká bola tvoja prvá zlomenina?
Musím zaklepať, nemala som ešte nič zlomené, ale jeden prst ľavej ruky, ktorý sa nepatrí ukazovať, som asi raz mala nalomený. Pamätám si, že sme na základke na telesnej hrali basketbal, ja som chcela chytiť letiacu loptu, tá sa mi ale vyšmykla a prehla mi môj prst akoby dozadu. Bolesť to nebola až taká zlá, ale prst som mala modrý ešte dva týždne a zafačovaný elastickým obväzom. Tak si hovorím, že možno bol fakt zlomený :D. Ale nevadí, je funkčný, takže nič sa nedeje :P.


  • Akú cudziu zem si navštívila ako prvú?
Myslím, že to bolo Rakúsko, keďže moja teta z ocinovej strany žije aj so svojou rodinou vo Viedni :). Poto mi napadá jedine Česko a až keď som bola staršia sme prvýkrát išli aj "ďalej", do Talianska. Ale to je mimo otázku, viem :D.


  • Ktorý film si videla ako prvý?
Hehe, tak toto si naozaj nepamätám, ale určite to bola nejaká rozprávka :D. Viem, že som mala veľmi rada Levieho kráľa, Labutiu princeznú a potom napríklad Mulan a podobné Disney rozprávky. Pozerávala som ale aj Večerníček a klasické slovenské a české rozprávky, ako Krtko, Maťko a Kubko a podobne :).


  • Keby si mala jedno prianie, aké by to bolo?
Aby sme boli všetci zdraví a šťastní :).


  • Aký bol prvý šport, ktorý si robila?
Ešte ako škôlkarka som chodila na tanečnú, ktorá ma nebavila, lebo som na ňu začala chodiť neskoro a nevedela som sa chytiť ich "tempa". Potom neskôr som na základke chodila tancovať hip-hop, čo ma veľmi bavilo, no neskôr som s tým prestala, keďže postupne zo skupinky odchádzali moje kamarátky a ja som tam ostala sama s tými, ktoré som až tak nemusela :P. No a niekedy cez letné prázdniny medzi tretím a štvrtým ročníkom, tuším, som hrávala tenis :)


  • Čo urobíš ako prvé po príchode domov?
Zložím si veci, prezlečiem sa, pomaznám sa s Lilly, potom sa umyjem a idem sa naobedovať :D.


  • Kedy si dostala prvý bozk?
Hehe, základná škola sa neráta? :D Ale inak asi keď som mala 15 :).




Dúfam, že sa Vám dnešný príspevok páčil, že ste sa možno dozvedeli niečo nové alebo zaujímavé a budem rada, ak v ňom budete pokračovať ;)

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára