nedeľa 24. novembra 2013

Rimmel Space Dust

Niežeby som bola až taký maniak na laky na nechty, ale predsa len, občas ma to chytí a mám náladu na zmenu. V lete ju mávam častejšie, čo súvisí s počasím a, samozrejme, s množstvom voľného času. Toho teraz až toľko nemám, nakoľko mám školu, takže lakovanie nechtov veľmi neriešim, hodím priesvitný alebo iný prirodzený lak a nosím ho pokojne aj týždeň. Aj počas školy sa ale nájdu voľnejšie dni a vtedy  rada skúsim niečo nové.

Nedávno som bola s kamarátkou v drogérii a hoci som nemala v pláne niečo kupovať, nakoniec boli moje plány zmarené :D. Ja viem, je to možno úbohé, uznávam, ale predsa len, aj ja si občas môžem urobiť radosť. Objavila som nový lak (teda, aspoň dúfam, že je relatívne nový) od Rimmelu - Space Dust. Zaujal ma na prvý pohľad, tak som si povedala, prečo nie, aspoň aj Vám budem môcť ukázať niečo nové a ktovie, možno Vám tak dám tip na darček ;). Kúpila som si krásny fialový odtieň s kopou trblietok - 006 Moon Walking (v drogérii majú ešte niekoľko ďaľších odtieňov, je tam tuším krásny strieborný, tmavomodrý a ešte nejaký ružový, ak sa nemýlim). Až doma som zistila, že lak ukrýva viac, ako sa na prvý pohľad zdalo.



Možno ste si už všimli, že niektoré laky prišli s novými textúrami a po uschnutí ostanú drsné akoby posypané pieskom. Keďže som o tomto laku nič nevedela a v obchode som sa nezdržiavala čítaním si o ňom, prišla som na túto jeho vlastnosť až doma a bola som príjemne prekvapená. Je to niečo iné, nové a vyzerá to zaujímavo, aj keď pochopím, že niektoré z nás ostanú verné klasike. Ja mám ale rada zmenu, takže som s výsledkom veľmi spokojná :).

Ako veľké plus musím uviesť obrovský hustý štetec, s ktorým ide lakovanie naozaj raz-dva. Lak sa ním nanesie rovnomerne a naozaj rýchlo. Navyše, pokojne postačí jedna vrstva, keďže lak krásne kryje. Ocenia najmä tie z nás, ktoré ako ja občas nemajú veľa času na sto vrstiev laku :D. Máloktorý lak pri bežnej "záťaži" vydrží dlhšie ako dva - tri dni, no tento pokojne drží aj 5 dní a odštiepi sa len kde tu ;). Problém je len odlakovať ho... ale myslím, že výsledok stojí za ten kus námahy :D.

Tak, čo poviete? ;)




Páči sa Vám tento lak? Vyskúšali by ste ho tiež alebo dávate prednosť skôr iným? Budem rada, ak mi dáte vedieť :)

Majte sa zatiaľ pekne :)

5 komentárov:

  1. Ďakujem za tip na lak... dlho som taký hľadala... dnes som si teda kúpila strieborný a je brutálny :) ešte raz díky za tip Frederika :)
    P. S. A len tak ďalej pokračuj s blogom niekedy véééľmi zaujímavé čítanie :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že tip na lak potešil, aj že niekto číta príspevky na mojom blogu ;)

      Odstrániť
  2. Tento lak je super, písala som o ňom aj na mojom blogu : http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/2014/01/rimmel-lak-na-nechty-space-dust.html
    Objavila som tvoj blog a veľmi sa mi páči, od dnes ho budem sledovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že blog páči a rada si pozriem aj Váš príspevok :)

      Odstrániť
  3. BaJboJka ja ťa aši žabijem ža tie foto s letaa :D ... do kelu, ved to je pszchiatria čístá!!! :D lepšie neboli?!

    OdpovedaťOdstrániť