štvrtok 19. decembra 2013

Rozprávanie o Vianociach

S vianočnou mániou ešte nekončíme, hádam toho nemáte plné zuby a tešíte sa na Vianoce rovnako, ako ja :). Sviatky by sa mali niesť v znamení pohody, lásky a odpočinku, takže sa zbytočne nestresujte kvôli tomu, že nestihnete vypucovať celý dom od podlahy až po strop, že sa Vám nepodarili medovníky tak, ako by ste si želali alebo že stromček je trochu nahnutý doprava. No a čo? Nikto predsa nie je dokonalý, tak si nekazme náladu a nevytvárajme si zbytočný stres kvôli malichernostiam :)

U jednej blogerky som našla video, ktoré sa pôvodne volalo nejak "13 v roku 2013" a boli v ňom otázky týkajúce sa Vianoc a Silvestra. Ja som si ich trošku upravila, tie o Silvestri som vypustila a vzniklo tak, myslím si, celkom príjemné rozprávanie o Vianociach, o tom, ako to chodí u nás, čo rada pozerávam, aké jedlá mám rada a podobne :).

Pevne verím, že sa Vám video bude páčiť a budem rada, ak mi dáte dolu do komentárov vedieť napríklad čo radi pečiete na Vianoce (môžete dať aj recept :D) alebo aký je Váš obľúbený vianočný film / rozprávka :)



Všetkým Vám želám krásne prežité vianočné sviatky v kruhu najbližších, veľa pohody a aby ste si aj trochu oddýchli od každodenného zhonu ;)

Budem sa na Vás tešiť pri ďalšom videu :)

Majte sa zatiaľ pekne :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára