pondelok 16. decembra 2013

Vianočná výzdoba

Vianoce sú tu čo nevidieť a tak sa aj náš byt pomaly ale isto začína zdobiť vo vianočnom duchu. Na stromček si asi ešte počkáme, stále totiž nie je isté, či budeme mať tento rok živý alebo umelý, tak som zvedavá, ako to celé nakoniec dopadne :D. Ja som rozhodne za živý, v tomto som možno dosť náročná, ale jednoducho sú mi umelé stromčeky trochu proti srsti. Tým, samozrejme, nechcem tvrdiť, že jedine živý stromček je dobrý a že umelý je len zlý. Len jednoducho dávam prednosť živému a voňavému. Dajte mi keď tak dolu do komentárov vedieť, aký je Váš názor - či ste skôr za umelý alebo za živý :).

Čo sa výzdoby týka, mamina sa určite chystá kúpiť čečinu a urobiť veniec a možno si ešte dáme zopár halúzok aj do vázy, ak nejaké ostanú. Ja som zatiaľ urobila menšiu výzdobu v chodbe na "botníkoch" a vždy, keď idem okolo, cítim z nej takú tú príjemnú vianočnú atmosféru. Už aby tu bol ten stromček a všetko voňalo ihličím... a vianočnými koláčmi :D.






Mimochodom, chystám sa natočiť také rozprávanie o Vianociach, keďže som na internete našla medzi blogermi pár otázok ohľadne prežívania Vianoc a zdala sa mi to fajn téma na video. Pôvodne som chcela natáčať už dnes, ale sestra mi zmarila plány, keďže prišla domov skôr :D. Možno v stredu sa mi to podarí...

Niekedy cez víkend sa chystám pridať sľúbený "vianočný" recept na čokoládovo-orechové guľôčky. On nie je extra vianočný, ale u nás sa tieto guľky robia len na Vianoce, takže je to taký náš rodinný vianočný recept :D. Samozrejme, veľmi jednoduchý, keďže prípravy celkovo zaberú veľa času, netreba to preháňať ešte aj s prípravou cukroviniek. Navyše tie jednoduché recepty sú veľakrát tie najlepšie ;)



Budem rada, ak mi dáte dolu do komentárov vedieť, ako zvyknete prežívať Vianoce Vy, či a ako si zdobíte byt / dom, čo radi pečiete alebo či preferujete umelý alebo živý vianočný stromček :).

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára