streda 11. decembra 2013

Tipy na vianočné darčeky

Máme advent, o chvíľku sú tu Vianoce a veľa z nás si láme hlavu nad tým, čím by mohol obdarovať svojich blízkych. Musím sa priznať, že mám tiež niekedy celkom problém, aký dar kúpiť, najmä čo sa týka výberu darov pre priateľa :D. Napriek tomu, že radšej píšem, som sa rozhodla natočiť video a priniesť Vám tak moje tipy na vianočné darčeky aj v inej, ako písanej forme.

Čo sa videí týka, konečne sa mi podarilo vychytať nejaké muchy a natočila som také, ktoré neseká a som tam ostrá :D. Inak, nechcem sľubovať, ako to bude s ďaľšími videami, keďže času niekedy nemám príliš nazvyš, ale pokúsim sa aspoň niečo kratšie natočiť (ja ani dlhé videá zatiaľ natáčať nemôžem, keďže moja pamäťovka je obmedzená, ale možno bude Ježiško tento rok štedrý a prinesie mi pamäťovku s väčšou kapacitou :D). Uvidím, ako sa mi to podarí :)

Hádam sa Vám bude prvé video páčiť :)

Majte sa zatiaľ pekne :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára